Splošni pogoji in navodila
Sneg in Sonce | www.snowsun.si
Mi smo tu za vas. Poskrbeli bomo, da bo vaše zimovanje vaša prava zimska pravljica.SPLOŠNI POGOJI in NAVODILA
I. SPLOŠNA DOLOČILA
Ti splošni pogoji in navodila za aranžmaje so sestavni del pogodbe oziroma napotnice/voucherja, ki jo skleneta portal www.snowsun.si (V nadaljevanju portal) in potnik, ki prijavlja naročilo za določen aranžma. Splošni pogoji veljajo za aranžmaje, ki jih organizira portal ter za aranžmaje drugih organizatorjev potovanj, ki jih portal nudi v svojim članom. Šteje se, da veljajo portalski splošni pogoji, v kolikor ni v teh splošnih pogojih glede aranžmajev drugih organizatorjev potovanj drugače določeno. Organizator potovanja je potovalna agencija, ki je navedena kot organizator potovanja in jamči za izvedbo objavljenega programa po vsebini aranžmaja. V primeru, da je v posebnih pogojih poslovanja ali posameznem programu glede katerekoli točke teh splošnih pogojev in navodil drugače doloceno, velja navedba oziroma določilo, navedeno v programu. V primeru telefonskega dogovora oziroma dogovorov prek interneta se šteje, da je potnik sprejel dolocila teh splošnih pogojev poslovanja takrat, ko je telefonsko oziroma po internetu naročil aranžma. Z določili splošnih pogojev in navodil se potnik lahko seznani na spletni strani http://www.snowsun.si, oziroma na katerikoli drugi strani, kjer portal kot ponudnik lastnih ali tujih aranžmajev posreduje svoje storitve prek interneta, kjer so posebej označeni in splošno dostopni. Naročnik oziroma potnik je vsaka oseba, ki je opravila veljavno rezervacijo ali opravila nakup in plačilo aranžmaja ali druge storitve portalu in se nanj nanašajo ti splošni pogoji in navodila za aranžmaje.II. PRIJAVA
Potnik se lahko prijavi za aranžma, ki ga nudi portal v svoji ponudbi, preko telefona ali preko interneta (spletne strani www.snowsun.si). Ob prijavi portal in potnik skleneta pogodbo o potovanju, ki je obenem tudi potrdilo o rezervaciji in vsebuje bodisi podatke o potnikovem aranžmaju bodisi se sklicuje na program aranžmaja, kjer so ti podatki navedeni. Ob prijavi je potnik dolžan navesti vse podatke in predložiti dokumente, ki jih zahteva program potovanja, ter plačati prijavnino in stroške prijave oziroma rezervacije skladno z navodili. portal za svoje storitve naročniku ne zaračunava rezervacijskih stroškov ali stroškov za sestavo ponudbe pri prodaji aranžmajev, se pa naročnik zavezuje včlaniti v portal skladno s pogoji o članstvu portala. V primeru, da potnik ob prijavi ne navede pravilnih podatkov, je odgovoren za vse stroške oziroma posledice, nastale zaradi napačnih podatkov. Prijava potnika je zavezujoča. Od nje lahko odstopi le v skladu z dolocili o potnikovi odpovedi potovanja (VII. tocka teh splošnih pogojev). Za zavezujočo prijavo se poleg izrecne pisne prijave oziroma podpisane pogodbe šteje tudi vsako naročilo, posredovano v ustni ali pisni obliki, ki vsebuje ime in priimek potnika in ostalih udeležencev, plačilo članarine ali njenega dela, plačilo stroškov prijave oziroma rezervacije, ali konkludentno dejanje, ki nakazuje na to, da je potnik posredoval zavezujočo prijavo, ali prijava, ki vsebuje katerega koli izmed navedenih podatkov. Ob rezervaciji na poizvedbo (RQ-request) potnik plača varšcino v višini, ki je odvisna od lestvice stroškov odpovedi odgovornega organizatorja ter predvidenega datuma odhoda, in ni nižja od 40,00 EUR. Potnik ob prijavi podpiše pogodbo o rezervaciji (prijavnico). Na ta način postane vse, kar je navedeno v teh pogojih oziroma pogojih odgovornega organizatorja, pravna obveznost, tako za potnika kot za organizatorja, v kolikor odgovorni organizator takšno rezervacijo na poizvedbo potrdi. V kolikor se potnik odloči za rezervacijo z opcijo (povpraševanje ali ponudbo) s strani organizatorja, veljajo pogoji za sklenitev pogodbe, ki so označeni na opcijskem dokumentu. Opcija ne velja in ni zavezujoča v primeru višje sile ali "stop bookinga".III. PLAČILO
Za dan plačila se šteje dan, ko potnik izvrši vplacilo pri blagajni portal ali pooblašceni agenciji oziroma, ko portal ali pooblaščena agencija prejme plačilo na transakcijski racun. Ob prijavi potnik plača prijavnino v višini določeni v pogodbi, oziroma toliko, kot je navedeno v programu potovanja, ter članarino za vse udeležence. Preostali del plača potnik najmanj 8 dni pred zacetkom potovanja oziroma kakor je navedeno v programu oziroma navodilih. V primeru, da preostalega dela pogodbene obveznosti potnik ne plača v predvidenem roku, se šteje, da je odpovedal pogodbo o potovanju, in smiselno se uporabijo določila o potnikovi odpovedi pogodbe o potovanju iz VII. tocke teh splošnih pogojev in navodil za aranžmaje. Pravočasno in pravilno plačana prijavnina in članarina jamčijo potniku, pod pogoji, določenimi v teh splošnih pogojih in navodilih za aranžmaje oziroma pod pogoji določenimi s posebnimi pogoji poslovanja ali programom, udeležbo oziroma prosto mesto na posameznem aranžmaju ali potovanju. Potnik je ob odhodu oziroma prihodu dolžan predložiti vodji potovanja dokument o plačanem aranžmaju (napotnica/voucher ali/in potrdilo o vplacilu); v nasprotnem primeru vodja potovanja potnika ne sprejme na potovanje oziroma aranžma. Potnik lahko placa z gotovino ali z drugim predvidenim placilnim sredstvom. V skladu s pogoji negotovinskega poslovanja finančnih institucij, v primeru negotovinskega plačila (kreditne kartice, Maestro, BA, ...) turističnega aranžmaja ali druge storitve portala, v primeru vračila plačila, portal v nobenem primeru ne izplača gotovine. Potniku se izda dobropis, ce je do njega upravičen, odobreni znesek pa se nakaže na njegov TRR. Kadar za potnika turistični aranžma rezervira pooblaščena oseba, veljajo vsa določila iz te točke smiselno tudi za pooblaščeno osebo.IV. CENE
Cene aranžmaja/potovanja so določene s programom aranžmaja/potovanja ter veljajo od dneva objave programa. Potnik je ob osnovni ceni aranžmaja dolžan plačati tudi vsa obvezna doplačila (luške, varnostne pristojbine, vizumi, doplačila za gorivo, takse ipd.), ki se, v kolikor niso že všteta v osnovno ceno aranžmaja, v pogodbi o potovanju seštejejo skupaj z osnovno ceno aranžmaja ter morebitnimi neobveznimi doplačili v koncno ceno in tako na podlagi pogodbe o potovanju predstavljajo koncno obveznost potnika. portal ima pravico do povišanja cene najkasneje do 20 dni pred pričetkom potovanja, v primeru, da je prišlo do sprememb v tečaju pogodbene (dogovorjene) valute, do povišanja stroškov prevoza, vključno s stroški goriva, ali do povišanja pristojbin za določene storitve (na letališčih, v pristaniščih ipd.), ki vplivajo na ceno potovanja. Povišanje cene se izračunava z enakim odstotkom, kot je prišlo do povečanja prej navedenih elementov kalkulacije. portal ali potnik ima pravico razdreti pogodbo o organizaciji potovanja, če podražitev preseže 10 % osnovne cene aranžmaja. V tem primeru ima pravico do povračila vplačanega zneska brez pravice do nadomestila škode in morebitnih stroškov vizuma, zavarovanja, cepljenja in podobnih stroškov. O morebitni spremembi cene potovanja portal potnika obvesti. portal lahko v programu določi, da potnik plača storitve, ki bodo opravljene na kraju samem. portal ne nastopa kot organizator oziroma izvajalec ampak kot posrednik in se zavezuje, da bo v skladu s posredniško pogodbo v imenu in za račun potnika sklenil pogodbo o eni ali več posebnih storitvah, ki potniku omogočajo potovanje ali bivanje. Potnik se zavezuje, da bo to storitev plačal. Potnik uveljavlja vse reklamacijske zahtevke izključno pri izvajalcu oziroma ponudniku storitve na kraju samem. portal lahko v programu določi ceno aranžmaja, pri tem pa izrecno navede, da se lahko cena zniža, v kolikor se bo prijavilo določeno število potnikov oziroma nastopijo drugi natančno opredeljeni pogoji. Tako določilo v nobenem primeru ne jamči, da bodo pogoji za znižanje cene aranžmaja nastopili in potnik ne more odstopiti od pogodbe, ker pogoji za morebitno znižanje cene ne bi nastopili. Morebitni popusti in ugodnosti se med seboj vedno izključujejo ter se ne seštevajo. V kolikor je možnih več popustov in/ali ugodnosti, si potnik izbere tisti popust ali ugodnost, ki mu najbolj ustreza in za katerega izpolnjuje pogoje.V. STORITVE, VŠTETE V CENI ARANŽMAJA
Če ni v programu drugače določeno, so v ceni aranžmaja vštete prevozne, hotelske in gostinske storitve, navedene v programu potovanja ter organizacija potovanja. Če ni v programu drugače določeno, veljajo cene posameznega aranžmaja na osebo, za nastanitev v dvoposteljnih sobah.VI. POSEBNE STORITVE
Posebne storitve so tiste storitve, ki praviloma niso vštete v osnovni ceni aranžmaja (enoposteljna soba, posebna prehrana, opcijski dodatni izleti ipd.). V primeru, da so k posameznemu aranžmaju razpisane posebne oziroma dodatne storitve, potnik posreduje želje po teh storitvah ob prijavi, doplača pa jih k osnovni ceni aranžmaja. Objavljene cene dodatnih oziroma posebnih storitev veljajo zgolj v primeru naročila in plačila teh storitev, ob naročilu in plačilu osnovnega aranžmaja. Med samim potovanjem potnik doplača posebne storitve vodji potovanja ali predstavniku portala oziroma predstavniku pogodbene agencije, ki organizira potnikov aranžma, v kraju, kjer se storitev opravlja, v ustrezni valuti, če je med potovanjem to storitev še mogoce narociti, po ceni, veljavni na kraju samem.VII. POTNIKOVA ODPOVED ALI SPREMEMBA POTOVANJA
Potnik ima pravico do odpovedi potovanja na način kot se je prijavil. V primeru, ko potnik odpove pogodbo o potovanju, ima portal oziroma pogodbena agencija pravico do povračila stroškov zaradi odpovedi pogodbe o potovanju. Višina povračila stroškov je odvisna od časa, v katerem je potnik predložil odpoved. Če potnik odpove pogodbo o potovanju, je dolžan portalu povrniti administrativne stroške v višini 20 € na napotnico oziroma voucher.Višina povračila stroškov odpovedi aranžmaja je odvisna od časa pred dnevom pričetka opravljanja storitve, v katerem je potnik odpovedal pogodbo o potovanju:
-45 do 30 dni pred dnevom pričetka opravljanja storitve - 10% cene aranžmaja;
-29 do 22 dni pred dnevom pričetka opravljanja storitve - 20% cene aranžmaja;
-21 do 15 dni pred dnevom pričetka opravljanja storitve - 30% cene aranžmaja;
-14 do 8 dni pred dnevom pričetka opravljanja storitve - 50% cene aranžmaja,
-7 do en delovni dan do 20:00 pred dnevom pričetka opravljanja storitve - 80% cene aranžmaja,
-odpoved na dan odhoda ali neudeležba brez odpovedi - 100% cene aranžmaja.
V primerih, ko portal ni organizator turističnega aranžmaja je višina stroškov odpovedi določena s splošnimi pogoji ali drugim aktom odgovornega organizatorja. V vseh primerih, ko je predmet pogodbe nakup letalskih vozovnic, ima portal poleg stroškov stornacije in administrativnih stroškov tudi pravico do zadržanja rezervacijske pristojbine (TSC). Če se potnik ne pojavi ali odpove pogodbo o potovanju na dan začetka potovanja ali celo po njegovem začetku, ga portal oziroma drug organizator potovanja bremeni za celotno vrednost aranžmaja, ki je lahko povečana do višine dejanskih stroškov. Ne glede na zgoraj dolocene stroške odpovedi, so le-ti lahko tudi višji, kadar to pogojujejo pogoji organiziranja potovanja, ki jih portalu narekujejo veljavni pogoji prodaje in jih pogojujejo poslovni partnerji. V primeru, da so vprogramu pogoji za povračilo stroškov zaradi odpovedi pogodbe o potovanju drugače določeni, veljajo pogoji določeni v programu. Ob odpovedi pogodbe o potovanju mora potnik podpisati odpovedni dokument, ki mu ga v podpis ponudi prodajni svetovalec. V primeru, da zavrne podpis tega dokumenta, se šteje, kot da pogodbe o potovanju ni odpovedal. Med potovanjem lahko potnik prekine potovanje na svojo željo in s pisno izjavo o prekinitvi. Če potnik med potovanjem potovanje prekine, ob vrnitvi nima pravice do povračila stroškov ali kupnine, ne delno ne v celoti. V kolikor potnik med potovanjem po svoji želji spremeni program oziroma ne potuje po programu, ki je sestavni del pogodbe z portalom, se šteje, da je potnik odstopil od pogodbe med potovanjem. Tudi v tem primeru nima pravice do povračila stroškov ali kupnine, ne delno ne v celoti. V tem primeru pa je potnik odgovoren za stroške in škodo, ki jo je s spremembo programa povzročil. V primeru spremembe programa na lastno željo ali zaradi višje sile, ne da bi za to obstajali razlogi na strani portala zaradi nepravilno opravljene storitve, potnik nima pravice zahtevati kakršnekoli odškodnine ali znižanja cene. Potnik lahko po sklenitvi pogodbe spremeni ime ali število potnikov, namestitev, datum potovanja, pod pogojem, da je taka sprememba možna brez odpovedi aranžmaja. V teh primerih spremembe portal zaračuna potniku le administrativne stroške v višini 20 €. V primerih, ko pa so stroški spremembe višji, še zlasti, kadar aranžma obsega tudi prevoz s čarterjem z letalom ali prevoz z redno letalsko linijo, in nastanejo tudi stroški zaradi odpovedi in spremembe s strani izvajalcev, pa portal zahteva povrnitev dejanskih stroškov nastalih zaradi spremembe.
VIII. ODSTOPNINA
Če potnik ob prijavi predvideva, da se morda zaradi določenih okolišcin (ki utegnejo nastopiti pri njem ali v njegovi ožji družini) potovanja ne bo udeležil, lahko položi odstopnino. Sporazum o odstopnini se lahko sklene najkasneje na dan potrditve rezervacije in velja le v primeru uradnih pozivov, nepričakovanega poslabšanja zdravstvenega stanja ali smrti v ožji družini (zakonec, starši, otroci). Potnik lahko uveljavlja povracilo vplačanega zneska iz naslova vplačane odstopnine le ob predložitvi ustreznega pisnega dokazila. Odstopnina znaša 5 % cene aranžmaja oziroma najmanj 7,00 € na osebo. S programom se lahko posebej določi drugačna višina odstopnine, oziroma, da odstopnina ni mogoča. Ne glede na plačano odstopnino ima portal v primeru potnikove odpovedi potovanja pravico do povrnitve administrativnih stroškov, ki znašajo 25,00 € po napotnici/voucherju ter pravico do zadržanja zneska vplačane odstopnine. V primeru, ko je predmet pogodbe o potovanju nakup letalske vozovnice, portal poleg administrativnih stroškov zadrži tudi rezervacijsko pristojbino (TSC). Potnik ima iz naslova vplačane odstopnine torej pravico do povračila vplačanega zneska za pogodbeno dogovorjene turistične storitve, zmanjšane za administrativne stroške, vplačilo odstopnine in TSC. portal ne odgovarja za druge morebitne stroške, ki jih je imel potnik zaradi načrtovanega potovanja ali druge turisticne storitve po pogodbi o potovanju (npr. stroški cepljenja, vizum, potni stroški, ipd..). Potnik ima pravico do uveljavljanja vračila plačila na podlagi plačane odstopnine, v primeru, da pogodbo o potovanju zaradi zgoraj navedenih razlogov odpove najkasneje en dan pred pričetkom potovanja. Kot pričetek potovanja, ki se prične z organiziranim avtobusnim, letalskim ali ladijskim prevozom se šteje ura avtobusnega, letalskega ali ladijskega odhoda. V primeru, ko v turisticni aranžma ni vkljucen organiziran prevoz, pa se kot pričetek potovanja šteje ura, ko bi potnik lahko dejansko prevzel nastanitveni objekt (obicajno 14:00). Če potnik potovanja ne prične na dan, ki je določen kot pričetek potovanja in potovanja pred samim pričetkom pisno ne odpove, nima pravice do uveljavljanja vračila vplačila na podlagi plačane odstopnine. Pri aranžmajih, v katere ni vključen organiziran prevoz, potnik nima pravice do vračila vplačanega zneska na podlagi odstopnine, ce se na dan pričetka potovanja ne zglasi v nastanitvenem objektu. Smatra se tudi, da potnik ni pričel potovanja oziroma da je odstopil od pogodbe, kadar potnika ne sprejme na prevoz prevoznik (letalski, ladijski, avtobusni in podobno) iz kakršnihkoli razlogov, ki so lahko varnostne ali regulativne narave, ne glede ali se je to zgodilo na pričetku potovanja ali med potovanjem. Potnik je v takem primeru odgovoren za vso povzročeno škodo in ne more uveljavljati nobenih vračil na podlagi plačane odstopnine. Potnik prav tako nima pravice do povračila iz naslova odstopnine v primeru, ko ne predloži ustreznega pisnega dokazila o opravičenem razlogu odpovedi potovanja. Zahtevka za uveljavitev odstopnine ni mogoče uveljavljati po datumu začetka potovanja, kakor tudi ne za čas neizkorišcenega dela potovanja. V drugih primerih dokumentirane višje sile, ki ne spadajo med dogodke, katere krije odstopnina in zaradi katerih potnik odpove potovanje oziroma odstopi od pogodbe, ima portal pravico do povračila vseh svojih že nastalih stroškov, kakor tudi tistih, ki nastanejo s samo odpovedjo potovanja. Višja sila mora biti dokumentirana z veljavnimi uradnimi dokumenti in taka, da je pred sklenitvijo pogodbe ni bilo mogoče predvideti ali se ji izogniti. V primeru, da potnik sklene zavarovanje odpovedi turističnega potovanja pri kateri izmed zavarovalnic, se potnikove pravice iz naslova odstopnine uveljavljajo pri tej zavarovalnici, pri čemer se uporabljajo splošni pogoji poslovanja zavarovalnice. Potek reševanja škodnega primera in čas reševanja škodnega primera je v pristojnosti zavarovalnice, prek katere je sklenjeno zavarovanje.IX. ORGANIZATORJEVA PRAVICA DO ODPOVEDI POTOVANJA
portal si v skladu z veljavno zakonodajo pridržuje pravico do odpovedi potovanja ali do spremembe programa potovanja. portal si pridržuje pravico do odpovedi potovanja najkasneje 7 (sedem) dni pred predvidenim odhodom, če se za potovanje ne prijavi potrebno, v programu ali pogodbi o potovanju navedeno, število potnikov. Če v programu ali v pogodbi o potovanju ni drugače navedeno, je najmanjše število potnikov v določenem prevoznem sredstvu naslednje:za potovanje z avtobusom – najmanj 45 potnikov po avtobusu; za potovanje na rednih letalskih progah v Evropi - najmanj 20 potnikov v posamezni skupini; za potovanje na medcelinskih letalskih progah - najmanj 15 potnikov v posamezni skupini; za potovanje s posebnimi letali, vlaki ali hidrokrilnimi ladjami - najmanj 80% zasedenosti le-teh.
portal si pridržuje pravico do popolnega ali delnega odstopa od pogodbe, če pred izvajanjem ali med izvajanjem programa nastopijo izredne okolišcine, ki jih ni bilo mogoče pričakovati, odstraniti ali se jim izogniti, za portal pa te okolišcine pomenijo utemeljen razlog, da pogodbe ne bi sklenil, ce bi obstajale ob sklenitvi pogodbe. Pri turističnih aranžmajih ter ostalih turističnih storitvah, kjer je lepo oziroma ustrezno vreme bistven pogoj za izpolnitev programa, se odstop od pogodbe zaradi slabega oziroma neustreznega vremena šteje kot odstop od pogodbe zaradi izrednih okoliščin. V tem primeru ima potnik pravico le do povrnitve vplačanega zneska ali do prenosa vplačanega zneska na drug termin. portal lahko odpove pogodbo oziroma odstopi od pogodbe in zahteva povrnitev škode od potnika, ki neposredno krši dolocbe pogodbe, ki jo je sklenil z portalom, predvsem če se ugotovi, da je potnik namerno sporočil napačne podatke o številu potnikov ali njihovi starosti, oziroma je med potovanjem prišlo do sprememb, potnik pa o tem ni obvestil portala. portal si pridržuje pravico do spremembe dneva in časa odhoda oziroma do odpovedi potovanja zaradi spremembe letalskega voznega reda ali nastopa višje sile ter pravico do spremembe smeri potovanja, če se spremenijo pogoji za potovanje (nov vozni red, negotov položaj v državi, kjer je organiziran program, naravne nesreče ali drugi nepredvideni vzroki, na katere portal ne more vplivati), brez posebne odškodnine in po veljavnih predpisih v potniškem prometu. portal ne more prevzeti odgovornosti za spremembe programa zaradi nastopa kakršnekoli višje sile med potekom programa. V teh primerih lahko potnikom zagotovi storitve v spremenjeni obliki, glede na obstoječe možnosti. Če portal kot organizator ugotovi, da je pred odhodom prisiljen znatno spremeniti katerega od bistvenih pogodbenih pogojev, mora o tem čim prej obvestiti potrošnika, da mu omogoči sprejetje ustrezne odločitve, zlasti da odstopi od pogodbe, ne da bi moral povrniti škodo, ali da sklene dodatek k pogodbi. Potrošnik mora o svoji odločitvi brez nepotrebnega odlašanja obvestiti portal. Če potrošnik zaradi razlogov iz prejšnjega stavka odstopi od pogodbe ali organizator potovanja odpove potovanje pred dogovorjenim datumom odhoda iz katerega koli razloga, ki ni po krivdi potrošnika, lahko potrošnik zahteva vračilo vplačanega zneska ali pa sprejme nadomestni turistični aranžma enake ali višje kakovosti, če ga ima portal na voljo v svoji ponudbi. Če potrošnik sprejme ponudbo nadomestnega turističnega aranžmaja nižje kakovosti, mu mora portal povrniti razliko v ceni. Če portal odstopi od pogodbe med njenim izpolnjevanjem, ima pravico do pravičnega plačila za dogovorjene storitve, ki so bile opravljene, vendar mora ukreniti vse, kar je potrebno za zavarovanje interesov potrošnika. Če je bil v potrdilu ali pogodbi o potovanju določen prevoz v kraj začetka potovanja, ga mora portal potrošniku zagotoviti. Namesto tega mu lahko zagotovi ustrezen prevoz v drug kraj, če potrošnik s tem soglaša. V primeru, da portal odpove potovanje, ima potnik pravico do celotnega povračila vplačane cene aranžmaja. Potnik v nobenem primeru nima pravice od portala zahtevati povračila, ki bi bilo višje od vplačanega zneska. Z zahtevkom za povračilo vplačanega zneska se pogodbeno razmerje med portalom in potnikom nepreklicno razdre in potnik, ki poda zahtevek za povračilo vplačanega zneska hkrati soglaša, da v zvezi z odpovedjo pogodbe, razen povračila vplačanega zneska, ne bo imel do portala nikakršnih drugih zahtevkov (povračila škode, morebitnih ostalih stroškov...). Potnik z zahtevkom za povračilo vplačanega zneska in posledično s tem razdrtja pogodbe med potnikom in portalom tudi vnaprej in nepreklicno soglaša, da bo portalu poravnal vse stroške, ki bi morebiti nastali portalu s početjem potnika ali v kolikor potnik nebi spoštoval razdrtja pogodbe in vlagal kakršnekoli zahtevke pri portalu, gostitelju, organizatorju ali katerikoli drugi instituciji. V primeru portalske odpovedi potovanja, potnik nima pravice do povračila stroškov vizuma, potrebnega za vstop v državo, kamor naj bi se potovalo, ali stroškov cepljenj, ki so bili s programom zahtevani. O kakršnikoli naknadni spremembi programa portal potnika nemudoma obvesti. Ce portal oziroma drug organizator potovanj odstopi od pogodbe med njenim izpolnjevanjem, ima pravico do pravičnega plačila za dogovorjene storitve. portal ne odgovarja za zamude letal, ladij ali vlakov, kakor tudi ne za spremembe programa, ki bi nastale kot posledica takšnih zamud. V primeru, da stanje na kraju samem portalu ne dopušca namestitve potnikov v naročenem objektu, lahko portal namesti potnika v istem kraju v drug objekt enake kategorije.
IX.I. COVID POGOJI
Vsi skupaj preživljamo v zvezi z korona virusom stresne in težke situacije. Ne glede na to, se naši gostitelji, in z njimi tudi mi pripravljamo na normalno delo. Gostitelji so prepričani, da bodo lahko smučarsko sezono izpeljali nemoteno. Vse kar se do sedaj predvideva je to, da bomo morali imeti PCT test in da bomo morali nositi v zaprtih prostorih maske. Možno je tudi, da bo potrebno zaradi omejitve števila smučarjev, smučarske karte naročiti 14 dni pred prihodom na zimovanje, a o tem vas bomo še obveščali. V dani situaciji, nobeden od nas ne more predvideti, kaj se bo točno dogajalo, saj se sklepi vlad neprestano spreminjajo. Jasno je le to, da bodo hoteli in žičniški sistemi odprti in zapiranj ne bo več. Mi bomo skupaj z gostitelji poizkušali izpeljati zimovanja brezhibno. V primeru kakršnihkoli sprememb (razglasitev pandemije, uvrstitev Italije na rdeči seznam ...) vam zagotavljamo izdajo voucherjev v 100% vrednosti vplačanih sredstev za nastanitev, katere boste lahko uporabili kasneje. Vsekakor vas bomo o poteku sproti obveščali. Strankam, ki "Covid" voucherjev oziroma bonusov ne bodo hoteli koristiti, bomo poizkušali njihov bonus unovčiti preko drugih naših gostov, a v tem primeru si bomo zaračunali 15% stroškov svojega dela.X. POTOVALNI DOKUMENTI in OSTALE POTNIKOVE OBVEZNOSTI
Potnik se je dolžan informirati o veljavnih predpisih o potnih listinah, vizumih, deviznih, carinskih in zdravstvenih predpisih. Potnik je dolžan skrbeti, da on osebno ter njegovi dokumenti in prtljaga ustrezajo pogojem, predvidenim z obmejnimi carinskimi, zdravstvenimi in drugimi predpisi svoje države, kakor tudi tiste v katero ali skozi katero potuje. Potnik, ki se prijavlja za potovanje v tujino, mora imeti veljaven potni list ali drug veljaven ustrezen dokument, s katerim lahko vstopi v posamezno državo. Kadar otrok do 15. leta starosti potuje v tujino ali iz tujine brez spremstva zakonitega zastopnika, potrebuje poleg potovalnega dokumenta še dovoljenje zakonitega zastopnika. Obrazec dovoljenja je predpisane oblike. Dobi se ga na upravni enoti, ki ga tudi potrdi, prav tako ga lahko potrdi organ Republike Slovenije v tujini, ki je pooblaščen za opravljanje konzularnih zadev. V primeru, da posamezne države pogojujejo vstop v državo z določeno časovno veljavnostjo potovalnega dokumenta pred iztekom veljavnosti na dan vstopa, je dolžan potnik na ta določila sam paziti in portal za morebitne neprijetnosti ali prisilno prekinitev potovanja potnika iz tega naslova ne odgovarja. Potnik si je dolžan pred potovanjem, oziroma do roka, ki je v programu določen, pridobiti vizume za države, v katere potuje in opraviti cepljenja, ki so za te države zahtevana. Če potnik teh obveznosti ne izpolni, ravna portal po določilih o potnikovi odpovedi potovanja. V primeru, da potniku ureja vizum portal, le ta ne jamci za uspešnost pridobitve vizuma. Stroškov pridobitve ter samih vizumov portal potniku ne vrača. portal ne jamci za tocnost informacij, pridobljenih od pristojnih veleposlaništev. V primeru zavrnitve vstopa v državo ali druge ovire, nosi vse stroške potnik sam. Posredovanje portala pri pridobitvi vizuma ni všteto v ceni potovanja, ampak se plača posebej. Smatra se, da si potnik ureja vizum sam, kadar portalu ne dostavi za ureditev vizuma potrebnih dokumentov v roku, dolocenem v programu ali ponudbi. Zaradi zahtev v mednarodnem potniškem prometu (letalski, ladijski, avtobusni...) je potnik dolžan ob prijavi posredovati vse potrebne podatke o vseh udeležencih potovanja ali letovanja, ki jih prijavlja. Podatki se morajo v celoti natančno ujemati s podatki v uradnih dokumentih, ki so jih udeleženci potovanja dolžni v skladu s predpisi o prestopu državne meje in ustreznimi tujimi zakonodajnimi akti nositi s seboj. V primeru, da napačni podatki povzročijo zamudo, dodatne stroške ali prekinitev potovanja, odgovarja za vse nastale stroške udeležencem potovanja zgolj potnik sam. Potnik je dolžan spoštovati hišni red v gostinskih in hotelskih objektih ter dobronamerno sodelovati s predstavnikom organizatorja in izvajalcem storitev. Če potnik ne upošteva svojih obveznosti, odgovarja organizatorju za povzročeno škodo, organizator pa odklanja vsakršno odgovornost za škodo, ki bi jo potnik lahko utrpel v takem primeru. Na potovanju se je potnik dolžan obnašati na način, ki ne ogroža življenja ali zdravja svojih sopotnikov in ne ogroža samega poteka potovanja. V primeru, da se potnik obnaša v nasprotju s tem določilom, ga ima predstavnik organizatorja pravico izločiti iz nadaljnjega potovanja brez povračila kakršnihkoli stroškov, razen plačil, ki se plačujejo na kraju samem.XI. OBVESTILA PRED ODHODOM / POTOVANJEM
portal potnikom, ki so prijavljeni na vse enodnevne izlete, ne glede na destinacijo, ter za vse aranžmaje v Sloveniji, Hrvaški in Italiji z lastnim prevozom, obvestil pred odhodom praviloma ne pošilja. Za potovanja ter za poletne in zimske počitnice z organiziranim prevozom potnik prejme koncno obvestilo najkasneje teden dni pred odhodom; če potnik obvestila v tem roku ne prejme, se je dolžan zglasiti na svojem prijavnem mestu. V primeru, ko organizira turistični aranžma drug organizator potovanja, prejme potnik obvestilo o odhodu najkasneje dva (2) dni pred odhodom. V primeru, da potnik do en (1) dan pred odhodom ne prejme obvestila o odhodu, se je dolžan na prodajnem mestu informirati o odhodu. Škodo, ki bi nastala, ker bi potnik podal nepopoln ali nepravilen naslov za namen izpolnitve napotnice/voucherja ali pogodbe, nosi potnik.XII. ZDRAVSTVENI PREDPISI
Po predpisih Svetovne zdravstvene organizacije se je za potovanje v določene države potnik dolžan cepiti in si priskrbeti ustrezen dokument. Cepljenje je tudi obvezno, ce je tovrsten predpis sprejet po sklenitvi pogodbe o potovanju; to ni opravicljiv razlog za prekinitev pogodbe, v kolikor ne bi obstajale kontraindikacije za potnikovo zdravje. V tem primeru je potnik dolžan predložiti zdravniško potrdilo. V primeru, da so v programu za potovanje navedena oziroma zahtevana določena cepljenja, si mora vsak potnik sam priskrbeti mednarodno potrdilo - rumeno knjižico, z vpisanimi opravljenimi cepljenji. portal ne odgovarja za morebitne zaplete ali potnikovo prekinitev potovanja, zaradi potnikovega nespoštovanja zdravstvenih predpisov države, v katero vstopa, ali programa, na katerega se je prijavil, kakor tudi ne za stroške povezane s tem.XIII. PRTLJAGA
Za prevoz prtljage ni odgovoren organizator, agent ali posrednik, ti ne odgovarjajo za uničeno ali izgubljeno prtljago, prav tako tudi ne za krajo prtljage in/oziroma drugih dragocenosti med potovanjem. Prijave izgubljene ali poškodovane prtljage potnik sam naslovi na prevoznika, hotel oziroma drugega neposrednega ponudnika storitve. Za prevoz posebne prtljage, kot je kolo, surf, golf oprema, smuči... mora potnik prevozniku plačati doplačilo, in sicer ponavadi ob odhodu direktno na letališču. V vsakem primeru je prevoz tovrstne prtljage obvezno najaviti že ob prijavi, letalski prevoznik pa si zaradi omejitve omejene kapacitete vseeno v vsakem primeru pridržuje pravico do zavrnitve prevoza tovrstne prtljage. Vse stroške oziroma škodo, ki bi zaradi tega nastala, nosi potnik sam. Prevoz prtljage do določene teže, ki jo določa prevoznik, je brezplačen. Pri letalskem prevozu ima potnik pravico do brezplačnega prevoza določene teže prtljage (po dolocilih prevoznika), vsak dodatni kilogram pa doplača potnik sam na kraju samem v ustrezni valuti, oziroma po določilih letalskega prevoznika. Otroci do dveh let nimajo pravice do brezplačnega prevoza prtljage. Pri letalskem prevozu je za prtljago odgovorna izkljucno letalska družba, na podlagi predpisov, ki veljajo v mednarodnem letalskem potniškem prometu. V primeru izgube prtljage potnik izpolni obrazec PIR letalske družbe, ki je opravila prevoz ter izpolnjenega preda predstavniku letalske družbe, en izvod pa zadrži zase. Na podlagi obrazca mu letalska družba izplača odškodnino, po predpisih, ki veljajo v mednarodnem letalskem potniškem prometu. portal ne odgovarja za krajo ali poškodovanje potnikove prtljage ali drugih osebnih stvari, dragocenosti in dokumentov iz namestitvenih objektov (hotelskih sob, apartmajev ipd.) in prevoznih sredstev (letal, avtobusov, ladij ipd.)XIV. TOČNOST PREVOZNIKOV
V kolikor je portal odgovorni organizator potovanja mora v primeru netočnosti v kopenskem, letalskem in morskem prometu poskrbeti za pomoč pri reševanju nastalih nevšečnosti. V kolikor pa portal nastopa kot posrednik v kopenskem, letalskem in morskem prometu, pa portal ne odgovarja za tocnost prevozov, kadar se le-ta opravlja z javnimi prevoznimi sredstvi, na rednih ali izrednih potniških prevozih, plovbah ali poletih. Odgovornost prevoznikov je ustrezno določena v pogodbi med potnikom in prevoznikom, ki stopi v veljavo z uporabo prevoznega sredstva. portal ne odgovarja za škodo, ki bi nastala iz naslova zamud, odpovedi ali spremembe prevoza ali prevoznega sredstva. portal si pridržuje pravico do spremembe voznega reda, tipov letal, prevoznika in smeri poleta (vmesni postanki, vrnitev preko drugega letališča ipd.), ki nastopijo zaradi različnih tehničnih in organizacijskih razlogov. Prav tako lahko pride do zamud, ki so največkrat posledica preobremenjenosti zračnega prostora, stavk in slabega vremena, nanje pa organizator nima vpliva. Spremembe iz prejšnjega odstavka pri paketnih potovalnih aranžmajih ne štejejo za spremembo programa potovanja, saj sta prvi in zadnji dan potovanja namenjena izključno prihodu in odhodu na destinacijo ter s tem povezanimi transporti, ne pa tudi pocitku. Potnik je dolžan 48 ur pred povratkom pri predstavniku organizatorja preveriti uro povratka.XV. IZGUBA DOKUMENTOV
Če potnik med potovanjem izgubi dokumente ali so mu le-ti ukradeni, so pa nujno potrebni za nadaljevanje potovanja ali za vrnitev v domovino, si potnik na lastne stroške priskrbi nove. Pri urejanju formalnosti v zvezi s tem se potnik lahko za nasvete in pomoč obrne na vodjo potovanja ali portalskega predstavnika oziroma predstavnika organizatorja potovanja, ki organizira potnikov turistični aranžma. V primeru, da mora potnik zaradi izgube ali kraje dokumentov prekiniti potovanje, ni upravičen do kakršnegakoli povračila vplačanega potovanja ali povrnitve stroškov.XVI. INFORMACIJE
Informacije, ki jih potnik dobi na prijavnem mestu, ne obvezujejo portala bolj kot navedbe v programu ali ponudbi. V primeru dvoma se vedno šteje za veljavno: pisna ponudba, pisna informacija ali pisna razlaga.XVII. KATEGORIZACIJE NAMESTITVENIH OBJEKTOV in SPLOŠNO O HIŠNIH REDIH
Namestitve v programih so označene v skladu z uradno nacionalno kategorizacijo v posameznih državah, veljavno v času izdaje programa, na katero organizator nima nikakršnega vpliva. Standardi turističnih ponudb med izbranimi cilji so različni in neprimerljivi. Pri tem je potrebno upoštevati, da kriteriji kategorizacije v nekaterih turističnih destinacijah bistveno odstopajo od kriterijev, ki veljajo v Republiki Sloveniji oziroma v večini zahodnoevropskih držav, zato se na teh destinacijah priporoča rezervacija namestitve višje kategorije. Organizator ne prevzema odgovornosti za katerokoli pisno ali ustno informacijo, podano s strani pooblaščene agencije organizatorja, ki ni v skladu z opisi storitev v njegovem programu. Hišni redi, prehrana, storitve, plaža kakor tudi ostala ponudba hotelov so pod nadzorom krajevnih turističnih organizacij. Tudi na te elemente organizator nima nikakršnega vpliva. Pri aranžmajih, označenih z "all inclusive", je treba pozorno prebrati opis storitev v programu oziroma ponudbi, saj ne kaže enačiti vseh »all inclusive« ponudb. Običajno je osnovna storitev pri »all inclusive« ponudbi polni penzion (zajtrk, kosilo in vecerja), pri obrokih je všteta pijača. Če potnik pri rezervaciji ne doplača sobe s posebnimi značilnostmi (pogled na morje, balkon, lega - orientacija, doloceno nadstropje), je nastanjen v eni od sob, ki so uradno registrirane za izdajanje gostom v hotelu. Razdelitev sob je v pristojnosti hotelirjev, organizator potovanja nima pri tem nobenega vpliva, potnikove želje lahko posreduje, ne more pa zagotoviti, da bodo le-te tudi izpolnjene. Pri nastanitvi v enoposteljni sobi mora potnik upoštevati, da le-ta ponavadi ne ustreza standardu dvoposteljne sobe, da je ponavadi manjša in ima slabšo lego. Pri nastanitvi v triposteljni sobi mora potnik upoštevati, da gre največkrat dejansko za dvoposteljno sobo s pomožnim ležišcem, pri čemer nastanitev tretje osebe ne ustreza standardu nastanitve ostalih dveh oseb. Ponavadi gre za zložljivo posteljo, ki po velikosti in udobju ni enaka normalni postelji in je primerna za otroke.XVIII. REKLAMACIJE OZIROMA PRITOŽBE
Potnik mora nepravilnosti oziroma pomanjkljivosti grajati na kraju samem, vodji potovanja, portalskemu predstavniku oziroma predstavniku organizatorja potovanja, ki organizira potnikov turistični aranžma, neposrednemu izvajalcu storitev oziroma pooblaščeni lokalni agenciji. V primeru, da bi bila po vsebini sodec reklamacija lahko rešena na kraju samem (na primer pomanjkljiva čistoča sobe, oprema, lega sobe ipd.), potnik pa ni grajal napake na kraju samem in o nepravilnosti ni obvestil zgoraj navedenih oseb, se šteje, da se je potnik strinjal s tako opravljeno storitvijo in je s tem izgubil pravico do vlaganja kasnejših reklamacij z zahtevo po znižanju cene storitve oziroma plačilu škode. portal ne bo obravnaval reklamacije, ki ji potnik ni priložil zapisnika predstavnika organizatorja oziroma ponudnika storitve o reklamaciji, ki bo izkazoval, da pomanjkljivosti ni bilo mogoče reševati na kraju samem. Pritožbeni postopek: Takoj na kraju samem potnik reklamira neustrezno storitev pri predstavniku organizatorja, v njegovi odsotnosti pa ponudniku storitve. Potnik mora pri odpravljanju vzroka pritožbe sodelovati s predstavnikom z dobrim namenom. Če potnik ne sprejme ponujene rešitve reklamacije, ki ustreza vplačanim storitvam po programu, portal ne bo upošteval kasnejših zahtev za povrnitev škode ali znižanje cene potovanja. Če vzroka pritožbe ni možno odpraviti, potnik s predstavnikom sestavi pisno potrdilo. Po povratku s potovanja mora potnik v zakonskem roku (60 dni) poslati pisno pritožbo na naslov portala, ter priložiti dokaze, ki bodo dokazovali utemeljenost pritožbe (obvezno pisno potrdilo s podpisom predstavnika ali ponudnika storitve, morebitne račune zaradi dodatnih stroškov ipd.). Organizator je dolžan prvic pisno odgovoriti potniku v 8 dneh po sprejemu pritožbe, dokončno pa v primernem roku, potrebnem za pridobitev informacij o vzroku pritožbe pri ponudniku storitve; oziroma, v času, ki je potreben, da pridobi informacije od tretjih oseb v skladu z 892. členom obligacijskega zakonika. Dokler organizator ne izda sklepa, se potnik odreče posredovanju pritožbe katerikoli drugi osebi, sodnim ustanovam ali dajanju informacij medijem in drugim javnostim. Organizator bo reševal samo pritožbe, kjer vzroka ni bilo možno odpraviti na kraju samem. V primeru reklamacije za potovanje, pri katerem portal ni organizator potovanja, bo portal pritožbo posredoval odgovornemu organizatorju potovanja in o rešitvi reklamacije potnika pisno obvestil. V primeru, da portal nastopa zgolj v vlogi posrednika, mora potnik vse reklamacijske zahtevke uveljavljati na kraju samem pri dejanskem organizatorju fakultativnega izleta, ogleda ipd. Brez pisne reklamacije portal ne obravnava zahtevkov za znižanje cen ter odškodninskih in drugih zahtevkov. Reklamacija mora biti podpisana, vloži pa jo lahko vsak potnik sam v svojem imenu ali pa za to pisno pooblasti tretjo osebo. Pooblastilo mora biti priloženo reklamaciji, sicer portal take reklamacije ne bo obravnaval. Reklamacija mora biti utemeljena. Potnik naj zato reklamaciji priloži ustrezne dokaze in/ali ustrezno potrdilo hotelirja, prevoznika oziroma druge ustrezne osebe o dejanskem stanju, na podlagi katerega potnik svoj zahtevek uveljavlja. Višina odškodnine je v primeru nekvalitetno opravljene storitve omejena z višino vplačanega aranžmaja, ce po krivdi portala ni prišlo do izvedbe programa ali nekaterih storitev, ima potnik pravico do odškodnine v višini realne vrednosti neizvedenih storitev. To določilo ne velja v primeru, da ima portal pravico do odpovedi aranžmaja ali spremembe programa, skladno z določili teh splošnih pogojev in zakona.XIX. UPORABA PODATKOV
portal vse pridobljene podatke o potnikih varuje v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Šteje se, da potnik s podpisom pogodbe pristaja na uporabo teh podatkov z namenom, da se izpolnijo pogodbene obveznosti in pravice ter tudi za namene neposrednega trženja, raziskave trga, segmentacije kupcev, statistične obdelave in obvešcanja o ponudbi portala in njegovih poslovnih partnerjev. V kolikor potnik tega ne želi, lahko to izjavi ob prijavi na potovanje.XX. KONČNA DOLOČILA
Vse, v ponudbah navedene cene so bruto in na njih se dodatno ne zaračunava nikakršen davek.V vseh cenah iz ponudbe portala je že vključen davek na dodano vrednost. V primeru spora med strankami je za vse spore pristojno stvarno Sodišce v Novi Gorici. Ti splošni pogoji veljajo za vse pogodbe sklenjene od dneva objave predmetne tiskovine.XXI. POSEBNA DOLOČILA ZAKONA O VARSTVU POTROŠNIKOV
Izvlečki po Zakonu o varstvu potrošnikov - ki se nanašajo na organizacijo turističnih aranžmajev (veljavno od 15.01.2008): Uporaba: Zakon se nanaša izključno na potrošnike. Obseg uporabe: Zakon se nanaša izključno na paketne turistične aranžmaje in ne na druge turistične storitve. Možnost odpovedi potovanja zaradi premajhnega števila prijavljenih udeležencev: Obvestilo potnikom najkasneje 7 dni pred odhodom. Dvig cene – le zaradi sprememb cene goriv, tarif, menjalnih tecajev. Obveščena stranka 20 dni pred odhodom, možnost odstopa s strani stranke če je povečanje višje od 10% vrednosti aranžmaja. Rok za reklamacijo 2 meseca od konca potovanja. Odgovor na reklamacijo 8 dni po prejemu reklamacije. Menjava stranke na željo stranke 8 dni pred odhodom če je mogoče spremembo urediti – na stroške stranke.POSEBNI POGOJI IN NAVODILA ZA TURISTIČNE ARANŽMAJE
Ti posebni pogoji veljajo za določene posamezno naštete turistične aranžmaje (medcelinska potovanja, križarjenja, tecaji tujih jezikov, ponudbe zima, …) v tistem delu, ki se razlikuje od teh splošnih pogojev in navodil za turistične aranžmaje, drugače veljajo tudi za te aranžmaje splošni pogoji za turistične aranžmaje in navodila oziroma določilo v posameznem programu, ce je tam drugače določeno.
I. V PRIMERU NAMESTITVE V APARTMAJIH
V primeru, da temelji želeni, naročeni in plačani turistični aranžma na namestitvi v apartmajskih objektih oziroma posameznih apartmajih, je možen vstop v apartmaje po 16.00 na dan pričetka posameznega aranžmaja oziroma ob uri, ki je navedena za posamezen aranžma. Zadnji dan posameznega aranžmaja je potrebno apartma zapustiti do 10.00.II. V PRIMERU POSAMEZNE PRIJAVE OB NAMESTITVAH V DVOPOSTELJNIH SOBAH
V primeru posamezne prijave za turistične aranžmaje ali potovanja lahko potnik, glede na določilo drugega odstavka V. točke teh splošnih pogojev in navodil za turistične aranžmaje, prepusti portalu, da se mu potrudi najti sopotnika na istem turističnem aranžmaju, s katerim bo delil sobo, oziroma, ki je pripravljen z njim deliti sobo. Ne glede na omenjeno pa mora posamezno prijavljeni potnik ob prijavi placati doplačilo za enoposteljno sobo, v primeru, da takega potnika posamezno prijavljenemu potniku portal ni uspel najti. V primeru, da se posamezno prijavljenemu potniku najde sopotnik v skladu s prvim odstavkom te točke, se takemu potniku vrne doplačilo za namestitev v enoposteljni sobi, oziroma se doplačilo obračuna pri končnem plačilu potovanja.III. ZA MEDCELINSKA POTOVANJA IN MEDCELINSKE TURISTIČNE ARANŽMAJE
Prijave potnikov za medcelinska potovanja in medcelinske turistične aranžmaje sprejemamo do zasedenosti prostih mest, vendar pa najkasneje do 60 dni pred odhodom. V primeru, da razpisne možnosti na posameznem potovanju oziroma turističnem aranžmaju to dopuščajo, je prijava možna tudi znotraj 60 dnevnega roka. Ob prijavi placa potnik prijavnino v višini 30% vrednosti potovanja oziroma aranžmaja, preostali del pa plača najkasneje 14 dni pred pričetkom potovanja. V primeru potnikove prijave na potovanje oziroma turistični aranžma znotraj 60-dnevnega roka do pričetka potovanja oziroma aranžmaja, portal ne jamci razpisanih pogojev potovanja oziroma aranžmaja, ampak trenutno najugodnejše pogoje. portal ne odgovarja za spremembe prehodnih ali odhodnih časov letalskih poletov, ki jih lahko letalski prevoznik spreminja, zato mora potnik pred posameznim odhodom oziroma ob vsaki prekinitvi potovanja preveriti in potrditi nadaljnji urnik potovanja najmanj 48 ur pred potovanjem. Navedbe v vremenskih tabelah so večletno statistično povprečje in služijo zgolj kot orientacija potniku, zato portal ne odgovarja v primeru neskladja teh podatkov z dejanskim stanjem. NAVODILA in POSEBNI POGOJI ter KORISTNE INFORMACIJE veljajo za vse aranžmaje na destinacijah v in izven Evrope tako za skupinske kot individualne odhode, za razpisane in posebej pripravljene programe in rezervirane storitve, ter so sestavni del SPLOŠNIH POGOJEV.IV. PONUDBA ZA ARANŽMAJE ZIMA - SMUCANJE
Pomanjkanje snega ni razlog, ki bi štel za višjo silo, zato portal ravna v primeru odpovedi potovanja s strani potnika zaradi pomanjkanja snega v skladu s splošnimi pogoji za primer potnikove odpovedi potovanja. Izrecno navajamo, da je odstopnina v primeru najema apartmaja izključno za odpoved najema celotnega apartmaja in ne posameznih oseb.V. ZA KRIŽARJENJA
Posebni pogoji za križarjenja veljajo za vsa križarjenja ladjarjev MSC, Costa Crociere, Carnival, Holland America ter Louis Cruises. Višina povračila stroškov odpovedi križarjenja je odvisna od časa pred dnevom pričetka opravljanja storitve, v katerem je potnik odpovedal pogodbo o potovanju in je znana ob rezervaciji aranžmaja. Višino določi odgovorna ladijska družba. Ob prijavi prejme potnik veljavne splošne pogoje izbrane ladijske družbe.VI. ZA ARANŽMAJE, KJER portal NI ORGANIZATOR POTOVANJA
V primerih, da portal ni organizator potovanja, nastopa v vlogi posrednika. V teh primerih podaja prejete informacije od organizatorja potovanja potniku in mu pomaga pri prijavi na potovanje. Pogoji prijave, plačila prijavnine in dokoncnega plačila (roki) ter morebitne odpovedi potovanja so v skladu z veljavnimi pogoji drugega organizatorja. Takšni programi so posebej označeni, ustrezna označba je podana tudi na potrdilu o potovanju. Šteje se, da portal prodaja tovrstne aranžmaje v tujem imenu in za tuj račun. Morebitno reklamacijo potnik posreduje na prodajno mesto, kjer je bila narejena rezervacija aranžmaja, rešuje pa jo organizator potovanja.VII. TELEFONSKA PRODAJA TURISTIČNIH ARANŽMAJEV
V primeru telefonske prodaje turističnih aranžmajev se pogodba šteje za sklenjeno:s posredovanjem številke kreditne kartice, ali v primeru dogovora o plačilu s položnico ali plačilu v poslovalnici, s posredovanjem osebnih podatkov potnika in ostalih udeležencev. Potnik je dolžan v tem primeru plačati naročeno storitev na podlagi številke rezervacije v roku 24 ur od izvršene prijave, razen če ni dolocen oziroma dogovorjen daljši oziroma krajši rok. V primeru, da potnik ne plača v tem roku, se šteje, da pogodba ni bila sklenjena. Šteje se, da je potnik sprejel določila teh splošnih pogojev in ponudbe tisti trenutek, ko je telefonsko naročil turistični aranžma oziroma potovanje.
VIII. PRODAJA TURISTIČNIH ARANŽMAJEV PREK INTERNETA
V primeru naročila oziroma prodaje turističnega aranžmaja prek INTERNETA, veljajo ti splošni pogoji in navodila za turistične aranžmaje in posebni pogoji poslovanja ter ponudba, objavljeni na portalski INTERNETNI strani. V primeru, da si določila teh splošnih pogojev in navodil za turistične aranžmaje in določila posebnih pogojev oziroma ponudbe, objavljene na INTERNETNI strani, nasprotujejo, veljajo določila objavljena na internetni strani. Šteje se, da je potnik sprejel določila teh splošnih pogojev in navodil za tisti trenutek, ko je naročil posamezno portalsko storitev prek INTERNETA. Bistveni pogoj za veljavnost prijave je plačilo 30% akontacije storitve v roku 24ur po posredovanju naročila oziroma prijave, razen če ni določen drugacen znesek in rok. V primeru, da v navedenem roku storitev ni plačana, se šteje, da ni bila nikoli naročena.IX. POTOVANJE Z OTROCI
V posameznih primerih, določenih s posameznim programom turističnega aranžmaja, je lahko določeno, da imajo mladoletni otroci do starosti, določene s tem istim programom, ki potujejo v spremstvu dveh odraslih oseb, popuste na posamezne storitve iz sklopa celotnega turističnega aranžmaja ali na celotni turistični aranžma. Pogoji in višina posameznega popusta so določeni v vsakem posameznem programu turističnega aranžmaja. V kolikor v posameznem programu niso predvideni posebni popusti za mladoletne osebe, ki potujejo v spremstvu odraslih oseb, pomeni, da ta turisticni aranžma ne predvideva tovrstnih posebnih popustov. Vsak otrok, ne glede na starost in višino morebitnih popustov, mora biti naveden na potovalnem dokumentu in mora imeti veljavne dokumente, potrebne za morebiten vstop v tuje države, kamor potuje. V primeru, da otrok ni naveden na potovalnem dokumentu oziroma voucherju za posamezni turistični aranžma, se šteje, da ta otrok nima pravice potovati v okviru tega turističnega aranžmaja.X. POTOVANJA V ZADNJEM HIPU ali LAST MINUTE ARANŽMAJI in ostali nižje cenovni aranžmaji
Potovanje v zadnjem hipu ali „last minute“ aranžma pomeni, da gre za zadnje proste turistične aranžmaje. Organizator ima občasno možnost nuditi tudi nekatere posebej označene nižje cenovne aranžmaje, pri katerih pa ime hotela ni nujno znano že ob sklenitvi pogodbe. To pomeni, da ime objekta še ni navedeno v pogodbi o potovanju. Pri teh aranžmajih organizator jamči za podatke, ki pa so navedeni v pogodbi in obsegajo najmanj: kategorijo objekta (po uradni nacionalni kategorizaciji), tip sobe, storitev v hotelu (nocitev, polpenzion, all inclusive....) in kraj namestitve. Pri teh aranžmajih se potnik seznani z imenom objekta nastanitve najkasneje z obvestilom o odhodu.POSEBNA DOLOČILA
I. PRIJAVE NA ZIMOVANJA:
Ponudbe zimovanj na naši spletni strani so praviloma, v kolikor v ponudbi ni drugače navedeno, zgolj informacija za člane portala in veljajo za člane portala Sneg in Sonce pri pogodbeni agenciji iz tujine. Portal ne nastopa kot organizator oziroma izvajalec ampak kot posrednik in se zavezuje, da bo v skladu s posredniško pogodbo o potovanju v imenu in za račun potnika sklenil pogodbo o eni ali več posebnih storitvah, ki potniku omogočajo potovanje ali bivanje. Potnik se zavezuje, da bo to storitev plačal. V takem smislu se zgoraj navedeni splošni in posebni pogoji tudi uporabljajo. Navodila za rezervacijo dobite po oddani prijavi in ureditvi članskih obveznosti za tekočo sezono. Rezervacije in plačila se vršijo izključno pogodbeni agenciji v tujino, ki je tudi organizator zimovanja. portal Sneg in Sonce je pogodbeni partner agencije iz tujine in nudi pomoč pri rezervacijah in organizaciji zimovanj za svoje člane. Dokončno plačilo najema apartmajev in nakup smučarskih kart po navedenih cenah, boste poravnali tamkajšnjim ponudnikom storitev ob prihodu na zimovanje.Na zimovanja se lahko prijavite preko emaila: info@snowsun.si ali spletne prijavnice: http://www.snowsun.si/. Prijavite se lahko tudi med uradnimi urami na sedežu portala. V kolikor želite dodatne informacije v zvezi z zimovanji nas brez zadržkov pokličite na telefonsko številko 041 698 267. Z veseljem vam bomo pomagali.
Pogodbe o potovanjih oziroma bivanjih se praviloma sklepajo za 7 dni in skladno z objavljenimi termini. V kolikor se na željo potnika sklene pogodbo o potovanju za drugačen termin oziroma drugačno trajanje potovanja ali bivanja od običajnega oziroma objavljenega, si organizator jemlje pravico, da po sklenitvi pogodbe in pred prihodom potnika spremeni terminski plan potovanja oziroma bivanja o čemer posrednik potnika o tem obvesti najmanj 7 dni pred prihodom. V kolikor se potnik s spremembo termina po sklenitvi pogodbe in pred prihodom ne strinja, ima v tem primeru pravico do odpovedi potovanja oziroma bivanja in povračila vplačane akontacije brez povračila kakršnih koli dodatnih stroškov.
Pridržujemo si pravico do sprememb objavljenega programa in cen brez predhodnega obvestila.
II. ČLANSTVO IN ČLANARINA PORTALA:
Član portala lahko postane vsak. V portal se lahko zelo enostavno in najlažje včlanite preko spleta z izpolnitvijo prijavnice, ki jo dobite na tem naslovu: http://www.snowsun.si/ in s plačilom članarine za tekočo sezono. Prosimo vas, da email naslove vpisujete natančno. Včlanite se lahko tudi med uradnimi urami na sedežu portala ali na naših prireditvah. Članstvo v portalu je prostovoljno in vam omogoča koriščenje portalskih ugodnosti ter velja za tekočo sezono.Članarina portala Sneg in Sonce za smučarsko sezono znaša 10,00€. Naših programov in ugodnosti objavljenih v rubriki PROGRAM, ter ostalih ugodnosti se lahko udeležujejo in koristijo ter prijavijo le člani portala Sneg in Sonce z veljavnim članstvom za tekočo sezono. Članarine portal ne vrača.
III. IZLETI IN ZIMOVANJA:
Izlete in zimovanja organiziramo skladno z objavljenim programom za tekočo sezono v rubriki PROGRAM. Naših programov in ugodnosti objavljenih v rubriki PROGRAM, ter ostalih ugodnosti se lahko udeležujejo in koristijo ter prijavijo le člani portala Sneg in Sonce z veljavnim članstvom za tekočo sezono. Članarine portal ne vrača. V primeru premajhnega števila prijav, si pridržujemo pravico do odpovedi izleta oziroma zimovanja.IV. PRIPOROČAMO:
Za vse udeležence izletov in zimovanj v tujini priporočamo, da si pri ZAVODU ZA ZDRAVSTVENO ZAVAROVANJE SLOVENIJE priskrbijo ustrezno konvencijsko potrdilo o obveznem zdravstvenem zavarovanju v tujini. Konvencijsko potrdilo si lahko naročite tudi preko interneta na naslovu: www.zzzs.si, vsaj štiri dni pred odhodom.V. VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
S prijavo v programe in/ali članstvom v portalu Sneg in Sonce (v nadaljevanju portal) dovoljujete, da portal uporabi vaše osebne podatke (ime in priimek, elektronski naslov, telefonska številka, podatki o starosti in bivališču) v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. l. RS, št. 86/2004). Upravljalec zbirke osebnih podatkov je portal. Namen obdelave osebnih podatkov je občasno posredovanje informacij ali obveščanje (po pošti ali po elektronski pošti in telefonu z brezplačnim sporočilom) o pomembnejših spremembah, analizah, novih storitvah, posebnih ponudbah, delovanju in podobnih informacijah na portalu portala. Uporabnik zbranih osebnih podatkov je portal, njegova predstavništva in sodelujoči pri izvedbi programov. Zbiranje osebnih podatkov je prostovoljno. Vaše podatke zbiramo tudi na osnovi vaše prijave na naših spletnih straneh ali preko dosedanjih kontaktov ali prijave preko naših objavljenih email naslovov ter na osnovi telefonske prijave, na podlagi priporočila, sodelovanja v nagradnih igrah, izpolnjevanja anket ali obrazcev na prireditvah, sejmih, seminarjih in drugih podobnih dogodkih ali na podlagi podatkov iz javnih zbirk podatkov.V zgoraj navedene osebne podatke, lahko kadarkoli vpogledate, zahtevte njihov prepis, kopiranje, dopolnitev, popravek, blokiranje ali izbris iz email liste tako, da pošljete pisno zahtevo na email naslov: odjava@snowsun.si.
VI. PRAVNO OBVESTILO
Vse informacije in podobe, vsebovane na teh spletnih straneh, so v zakonsko dovoljenem okviru predmet avtorske zaščite ali druge oblike zaščite intelektualne lastnine. Dokumenti, objavljeni na teh spletnih straneh, so lahko reproducirani le v nekomercialne namene in se jih ne sme spreminjati ali drugače uporabljati, razen tako, kot je to določeno v tem besedilu, pri čemer morajo ohraniti tudi vsa navedena opozorila o avtorskih ali drugih pravicah. Dokumentov, objavljenih na teh spletnih straneh, se ne sme prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati v komercialne namene brez izrecnega pisnega dovoljenja portala Sneg in Sonce. Na vsaki reprodukciji ali primerku vsebine teh spletnih strani mora biti znak: ©2014 portal Sneg in Sonce. portal Sneg in Sonce se bo trudil za pravilnost, ažurnost in popolnost podatkov, vsebovanih na tem spletnem mestu, vendar ne prevzema nikakršne odgovornosti o njihovi pravilnosti, ažurnosti in popolnosti. portal Sneg in Sonce lahko te strani spremeni kadarkoli in brez predhodnega obvestila in ne prevzema nikakršne odgovornosti za posledice teh sprememb. portal Sneg in Sonce ne odgovarja za obliko in vsebino spletnih strani, ki so na kakršenkoli način povezane s spletnimi stranmi www.snowsun.si. Pri obisku in uporabi spletnih strani je odgovornost portala Sneg in Sonce za vse primere izključena. portal Sneg in Sonce aktivno uveljavlja pravice do intelektualne lastnine v največjem možnem obsegu, ki ga omogoča zakonodaja.VII. ODSTOPNINA oziroma RIZIKO ODPOVEDI
Zimske počitnice ponavadi rezerviramo precej časa pred datumom odhoda, bolezen in nepredvideni dogodki pa ne izbirajo datumov. Svetujemo vam, da ob rezervaciji smučarskih počitnic poskrbite za možnost odstopa od rezerviranih počitnic za primer bolezni.
Kaj je pravzaprav ODSTOPNINA oz. RIZIKO ODPOVEDI?
Gre za dogovor med organizatorjem potovanja in posameznim potnikom, ki določa, da lahko potnik ob plačilu ODSTOPNINE oz. RIZIKA ODPOVEDI odpove svojo rezervacijo do samega odhoda. Vračilo odstopnine oziroma rizika odpovedi se ne nanaša na rezervacijo paketa ampak na nanaša na rezervacijo dela paketa, ki se nanaša na plačano rezervacijo za dotično osebo.
Kdaj lahko uveljavite ODSTOPNINO oz. RIZIKO ODPOVEDI?
Pogoji in cena: